css templates



Service

Lift-It NV beschikt over een onderhoudsdienst die aangestuurd wordt vanuit ons kantoor in Vosselaar. Onze onderhoudsdienst is zo ingericht, dat wij onze service 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunnen garanderen.

Buiten de reguliere kantooruren zijn wij altijd te bereiken, waarbij onze eigen medewerkers u te woord staan. Het voordeel is dat onze medewerkers de klanten en producten kennen, en daardoor beter in staat zijn u te helpen. Wij maken geen gebruik van de diensten van een callcenter. Wij zijn in staat om in noodgevallen onze service binnen de gestelde termijn te verlenen.

Storingen kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week gemeld worden.


Onderhoudscontract

Om betrouwbaar en veilig functioneren van uw lift in de toekomst te garanderen, bieden wij u een onderhoudscontract aan. In ons standaardcontract zijn 4 periodieke onderhoudsbeurten per jaar opgenomen. Onderhoud van de liftinstallatie wordt steeds verricht conform de voorschriften zoals omschreven in de norm EN13015.

Voor een lift die door ons is geplaatst, bedraagt de garantietermijn 12 maanden na ingebruikname . In de aannemingsprijs is het onderhoud gedurende deze periode inbegrepen. Na het verlopen van de garantieperiode kan u een onderhoudscontract van 1 jaar afsluiten, dat indien gewenst telkens stilzwijgend kan worden verlengd.

Op deze manier houden wij onze portefeuille aan onderhoudscontracten overzichtelijk, en blijft voor u als klant de facturenstroom zeer beperkt. U krijgt slechts 1 factuur per kalenderjaar, telkens in januari voor het komende jaar.

Naast het contractueel overeengekomen aantal periodieke onderhoudsbeurten, is standaard inbegrepen in het contract:

* Het verhelpen van storingen tijdens en buiten de kantooruren, niet veroorzaakt door oneigenlijk gebruik.
* Het leveren en monteren van kleine aan slijtage onderhevige onderdelen.